رضایتمندی مسافران البرز از ارائه خدمات سفر


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از بی سابقه بودن رضایت مندی مسافران نوروزی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات سفر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ابوالفضل عبیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: طی 10 روز گذشته با وجود عبور میلیونها مسافر از استان البرز تنها 2 شکایت مردمی از سوی گردشگران گزارش شده که این امر تاکنون در استان سابقه نداشته است.
وی تصریح کرد: صدها مرکز پذیرایی و اقامتی در محور جاده چالوس، آزادراه کرج – قزوین، اشتهارد، کردان، برغان، آتشگاه، طالقان و غیره وجود دارد که به دلیل نظارت های مستمر و برخوردهای قاطع، امسال نسبت به سالهای گذشته شکایات مردمی کمتری گزارش شده است.  
عبیدی ادامه داد: به منظور کنترل کیفیت و قیمت گذاری مراکز بین راهی، یک ماه پیش از آغاز تعطیلات برنامه های نظارتی و بازرسی در دستور کار قرار گرفت تا میزان رضایت مندی مسافران را افزایش دهیم که البته آمار موجود نیز گواه همین امر است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز ابراز کرد: این دو گزارش مردمی برای دو مرکز پذیرایی بوده و خوشبختانه تاکنون هیچ نارضایتی در خصوص مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی از سوی مسافران اعلام نشده است.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز خاطرنشان کرد: باوجود رسیدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، بازرسان به طور مستمر درحال سرکشی از مراکز مختلف خدمات سفر هستند تا درصورت تخلف به سرعت با آنها برخورد جدی کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر البرز با بیان اینکه هماهنگی و تعاملات بسیاری با سایر دستگاه های عضو در این استان وجود دارد گفت: ارتباط های نزدیک بین بخشی با صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشكي، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و غیره باعث شد تا نظارت بر مجموعه های ارائه دهنده خدمات مسافراتی با ریزبینی رصد شود و در این مدت چند مجموعه متخلف نیز پلمپ شد.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394011215